Verzenden

Heb je voor 12:00 besteld op een werkdag? Dan kun je jouw bestelling morgen in huis verwachten! Heb je besteld in het weekend? Dan wordt je pakketje op dinsdag bezorgd.

Onze pakketjes worden bezorgd door DPD. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een Track&Trace code waarop je de status van je levering kunt zien. Mocht je niet thuis zijn wanneer jouw bestelling geleverd wordt, proberen onze bezorgers het even bij de buren, alvorens het pakketje bij een ophaalpunt af te geven.

Bij bestellingen onder de €49,99 worden er €4,99 verzendkosten in rekening gebracht.

 

Retourneren

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je van een bestelling afziet. Bij led.nl bieden we je 30 dagen de tijd om de koop ongedaan te maken. Het retourneren is ten alle tijden kosteloos. Je betaalt geen rode cent voor het terugsturen van een pakketje. 

  • Stap 1: Meld je bestelling retour aan. Dit kun je doen door ons een mail (info@led.nl) te sturen of via je account
  • Stap 2: Vermeld de reden van retour (niet verplicht). Dit kan ons helpen je verzoek sneller op te lossen. Voeg daar waar nodig is een afbeelding toe ter verduidelijking. 
  • Stap 3: Je retouraanvraag wordt binnen 2 werkdagen in behandeling genomen. In veruit de meeste gevallen ontvang je een retourzegel en de instructies om het pakketje kosteloos te retourneren. Het kan echter ook zijn dat wij je klacht kunnen oplossen, zonder dat jij het pakketje naar ons retourneert. 

Niet goed? Geld terug!
Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen de tijd om de koop volledig ongedaan te maken. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten teruggestort, mits het artikel in originele staat teruggestuurd wordt. Gebruikte en/of beschadigde artikelen kunnen helaas niet terugbetaald worden.

Defecten & beschadigingen
Tijdens het omvangrijke distributieproces kan een product beschadigd raken. Hier hoef jij je absoluut geen zorgen om te maken. Defecten en beschadigingen worden veelal binnen 1-3 werkdagen opgelost. Mail ons een foto, je bestelnummer en een korte omschrijving van je klacht en wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op. Ook als je geen verpakking meer hebt, heb je nog steeds recht op garantie.